1403-07-05 19:38
46
0
91539
پیشکسوت دفاع مقدس:

استکبار سیلی سختی از انقلاب اسلامی خورد

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی سیلی سختی به استکبار زده شد جلوگیری از تجزیه ایران بزرگترین سیلی سخت به دشمن بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حسین کمیلی در یادواره شهدای خیابان ایرانمهر گرگان با عنوان «با خاطرات لاله‌ها» ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس گنج بزرگی است که باید از آن بهره‌برداری کرد و برای نسل آینده به ودیعه گذاشت.

وی جهاد تبیین را مولفه‌ای مهم خواند و گفت: ارزش بزرگداشت هفته دفاع مقدس کمتر از محرم و صفر نیست، نسل جوان باید از این گنجینه ناب درس‌های زیادی بیاموزد.

پیشکسوت دفاع مقدس افزود: جنگ‌های متعددی در تاریخ اسلام وجود دارد شکست و پیروزی‌های زیادی هم رقم خورد، علت شکست هم به خاطر قرار نگرفتن مردم در کنار ولایت بود و همین باعث شد تا سیلی از دشمن بخوریم.

کمیلی ادامه داد: زمانی کشورمان در سیطره آمریکا بود و حیات خلوت این کشور محسوب شد و از طریق کاپیتالاسیون برای خود امنیت و مصونیت خریده بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی سیلی سختی به دشمن زدیم.

وی تصریح کرد: عوامل مختلفی وجود دارد که در کشورها جنگ رخ دهد، دشمن با ترور، اختلاف و نفوذ در لایه‌های مختلف تلاش می‌کند تا نقشه شوم خود را پیش ببرد.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس بیان کرد: تجزیه ایران، اختلاف قومیت‌ها از وقایعی است که دشمن تلاش کرد تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما هیچ‌گاه جواب نگرفت.

کمیلی بیان کرد: دشمن از هر حیله و مکری استفاده کرد اما نتوانست انقلاب اسلامی را شکست دهد ما در این مسیر هزینه‌های زیادی پرداختیم و شهدای بزرگی هم از دست دادیم.

وی افزود: استقامت تنها راه پیروزی است و دشمن در برابر این نسخه به پشتوانه مردم همیشه شکست خورده است. مشکلات و گرفتاری متعدد هم نتوانسته مردم را از انقلاب اسلامی جدا کند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی سیلی سختی به استکبار زده شد جلوگیری از تجزیه ایران بزرگترین سیلی سختی به دشمن بود.

کمیلی افزود: انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان ۵۸ بزرگترین سیلی سخت را بر پیکره دشمنان وارد کرد. استکبار جهانی نتوانسته با انواع تحریم و تهدید از هسته‌ای شدن ایران جلوگیری کند و این هم بزرگترین سیلی به استکبار جهانی است.

وی توضیح داد: در دوران دفاع مقدس کشورهای بزرگ دنیا تمام قد علیه ایران ایستادند اما با توکل به خدا دشمنان را چنان سیلی سختی زدیم که هیچ‌گاه از یاد نمی‌برند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی در عمر بابرکت خود رشد و تعالی خوبی به دست آورد پیشرفت‌های نظامی و دفاعی و موشکی ایران بزرگترین سیلی به دشمن است.

کمیلی ادامه داد: روزی رژیم صهیونسیتی در حاشیه امنی قرار داشت اما امروز چپ و راست گنبد آهنین در حال آبکش شدن است که این هم سیلی بزرگی به دشمن است.

وی گفت: روح‌الله زم رئیس شبکه آمد نیوز که فتنه‌های زیادی در ایران از طریق شبکه‌های مجازی کرد اما عاقبتش به کجا رسید این‌ها سیلی سختی از انقلاب اسلامی خوردند.

کمیلی بیان کرد: ریگی که بزرگترین شرارت‌ها را در ایران کرده بود به دست سربازان امام زمان(عج) دستگیر و به سزای اعمال خود رسید و این هم سیلی سخت دیگری به دشمن بود.

وی گفت: باید به پیروزی‌های خود ببالیم و از اینکه دشمن سیلی سختی از انقلاب اسلامی خورده جهاد تبیین کنیم. انقلاب اسلامی ایران ضعیف نیست، قدر رهبر عزیزمان را بدانیم ما هنوز مقام معظم رهبری را نشناختیم بسیاری از نقشه‌های دشمن با رهبری داهیانه و حکیمانه ایشان نقش برآب شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.